banner

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ

تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

امیر سرتیپ محمودی گفت: معارف جنگ مجموعه‌ای از یافته‌ها، ذخایر و دستاوردهای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است که خداوند متعال به پاس فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و برکت خون شهدای والامقام، نصیب رزمندگان اسلام کرده است. به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه بیست و […]

امیر سرتیپ محمودی گفت: معارف جنگ مجموعه‌ای از یافته‌ها، ذخایر و دستاوردهای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است که خداوند متعال به پاس فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و برکت خون شهدای والامقام، نصیب رزمندگان اسلام کرده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که با حضور اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس، دانشجویان دانشگا‌های افسری ارتش و جمعی از مسؤلان استانی در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد، گفت: شهدا پرچم‌داران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند و امروزه دانشجویان دانشگاه‌های افسری با الگو‌پذیری و تأسی از شهدای پرافتخار ارتش،‌ راه شهیدان عزیز را ادامه داده و قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند.
وی با اشاره به اتحاد و هم‌افزایی روزافزون ارتش و سپاه در عملیات‌های مختلف اظهار داشت: میزان همكاری سپاه و ارتش در دوران دفاع مقدس به حدی بود كه شهید صیاد شیرازی در این‌باره گفت که ما [ارتش و سپاه] كاملا در هم ذوب شده بودیم. این شهید بزرگوار همچنین همكاری ارتش و سپاه را تركیب مقدس نیروهای اسلام می‌نامید.
امیر سرتیپ محمودی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی همواره دغدغه زیادی نسبت به حفظ معارف جنگ داشت، به همین دلیل در پائيز سال ۱۳۷۴ به منظور آشنايی دانشجويان دانشگاه افسری امام علی (ع) با جلوه‌های حماسی و مضامين ارزشی دفاع مقدّس، با دعوت از امير ارتش اسلام شهيد سپهبد علي صياد شيرازی اولين دوره آموزش‌ تحت عنوان «معارف جنگ» آغاز شد.

معاون اجرایی ارتش خاطر نشان کرد: معارف جنگ مجموعه‌ای از یافته‌ها، ذخایر و دستاوردهای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است که خداوند متعال به پاس فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و برکت خون شهدای والامقام، نصیب رزمندگان اسلام کرده و از سینه‌های جوشان آن‌ها به سینه‌های پاک و تشنه‌ نسل جوان انقلاب اسلامی منتقل می‌شود.

 

پیوندهای مفید

Islamic republic of iran armyIslamic republic of iran armyIslamic republic of iran air forceIslamic republic of iran air defence
sign