banner

دیدار صمیمی امیر آراسته با کارکنان پایور و وظیفه ی هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در آغاز سال جدید 15/1/1401

تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱

امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در اولین دیدار به مناسبت آغاز سال نو با کار کنان پایور و وظیفه این هیئت بیاناتی به شرح زیر ایراد نمود:

بسم الله الرحمان الرحیم                                                سلام علیکم.

*خوشحالم که فرصتی شد امروز  شما عزیزان ،همکاران پایور و عزیزان وظیفه را زیارت کنم. دو تبریک هست، یکی تبریک حلول ماه مبارک رمضان و چقدر خوب شد که قرین و همزمان شد با سال جدید و قرن جدید و همین طور تبریک به مناسبت قرن پانزدهم هجری شمسی و سال جدیدمان و ایام جدید و اوایل بهار. فرصت نشد در ایام عید عزیزان را ببینیم. خوشحال هستم که امروز عزیزان را زیارت می کنم و عرض تبریک دارم.

* انشاءلله امسال آموزش میدانی هست. برای آموزش میدانی، همه به امیر حیدری و امیر حسام کمک کنند. عزیزانی که درگیر آموزش میدانی نیستند، با همه سرمایه وجودی حرفه ای شان مراجعه کنند به این عزیزان ببینند چه کاری از دستشان بر می آید و چطور می توانند کمک کنند..

*سالگرد شهادت شهید صیاد بزرگوارمان در پیش است. برای برگزاری این سالگرد، بخصوص امیر حیدری و هر کس از شماها آمادگی این را دارد که برای تجلیل از مقام این شهید  در جایی حضور پیدا کند و صحبت کند، از حالا در باره شهید جمع آوری مطلب صورت بگیرد که اگر از ما خواستند عزیزی برود در فلان شهرستان، مطلب داشته باشیم. امیر حیدری و هاشمی نسبت به اعزام نفرات اقدام نمایند.

* حتما برنامه های کاریتان راکه قبلا به معاونت طرح و برنامه دادید که بتواند برنامه سال جاری  یعنی سال جدید را  پیش بینی کند، اگر داخلش نقصی بوده وکم و کاستی بوده با معاونت طرح و برنامه جلسه بگذارید و برنامه را کامل کنید.

*یکبار دیگر توصیه های اول جلسه را  تکرار می کنم: جبران غفلت سال گذشته، جبران غفلت به جای فراغت ایام تعطیلات، اولویت بندی در کارهایمان، توشه گرفتن از زندگیمان و جبران مافات.

 

در خاتمه، جانشین هیئت معارف جنگ، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی، نیز ضمن دیدار با کارکنان حاضر،تبریک ماه مبارک رمضان و التماس دعا از همه عزیزان، سال نو و قرن نو را تبریک گفتند.

پیوندهای مفید

Islamic republic of iran armyIslamic republic of iran armyIslamic republic of iran air forceIslamic republic of iran air defence
sign