banner

افتتاحیه کلاس های آموزش نظری هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در دانشگاه افسری پدافند هوایی

تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

افتتاحیه کلاس های آموزش نظری هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در دانشگاه افسری پدافند هوایی ارتش با حضور امیرسرتیپ سیدحسام هاشمی جانشین هیئت معارف جنگ برگزار گردید

در این مراسم امیرسرتیپ2 خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی و جمعی از اساتید و پیشکسوتان نیروی پدافند هوایی نیز حضور داشتند.
امیرسرتیپ سیدحسام هاشمی پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه به ابعاد شخصیتی امیرالشهدای ارتش شهید سپهبد علی صیاد شیرازی پرداخت و مطالب ارزنده ای از شخصیت فردی، اجتماعی، نظامی و ملی این شهید والامقام را برای دانشجویان به عنوان یک الگو بیان فرمودند.
سپس امیرسرتیپ2 خوش قلب ضمن تشکر از هیئت معارف جنگ و پیشکسوتان دفاع مقدس که در برگزاری دقیق این کلاس تلاش فراوانی انجام میدهند. برای دانشجویان حاضر، وضعیت فعلی عملیاتی و آینده این نیرو را تشریح نمودند.
لازم به ذکر است با همت دانشجویان و فرماندهان این دانشگاه نمایشگاهی با غرفه های مختلف و جعبه شنی عملیات بیت المقدس که بیانگر نقش این نیرو در این عملیات غرورآفرین بوده برپا شده است.

 

پیوندهای مفید

Islamic republic of iran armyIslamic republic of iran armyIslamic republic of iran air forceIslamic republic of iran air defence
sign