banner

افتتاحیه بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی

تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران درسی ماندگار برای حفظ و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران درسی ماندگار برای حفظ و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی ایران است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که با حضور معاون اجرایی ارتش، اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس، دانشجویان دانشگا‌های افسری ارتش و جمعی از مسؤلان استانی در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد، با تأكيد بر اهميت و جایگاه شهدا گفت: یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی در جامعه اسلامی ما، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری است که از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، در مقابل دشمنان انقلاب سینه سپر کرده‌اند و با جان و خون خود، اسلام و انقلاب و راه خدا را نصرت بخشیده‌اند.
وی افزود: در این مسیر گرانبها بعضی از این عزیزان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و نام آنان به عنوان سند افتخاری در تاریخ ثبت شد و با جانفشانی خود درسی ماندگار برای حفظ و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی ایران خلق کردند.
امیر سرتیپ آراسته با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس تصریح کرد: پایداری مثال زدنی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی، از دستاوردهای دفاع مقدس است و کارکنان نیروهای مسلح موظفند تا با تقویت توان علمی، معنویت و آمادگی، از مظلومان در برابر ظالمان و مستکبران دفاع کنند.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی خاطرنشان کرد:  همه ما باید شهدا و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را به عنوان الگویی شایسته و مقدس برای خود قرار دهیم و ادامه‌ دهنده راه ارزشمند آنها باشیم.

 

پیوندهای مفید

Islamic republic of iran armyIslamic republic of iran armyIslamic republic of iran air forceIslamic republic of iran air defence
sign