banner

عبرت‌گیری، نصیحت‌پذیری و حکمت‌آموزی از معارف دوران جنگ تحمیلی، بهره‌مندی از روحیه‌ توکل به خداوند متعال و تلاش برای خدمت به نظام ولایت فقیه، بخشی از هدف‌گزاری‌های مدنظر هیئت معارف جنگ از برگزاری این دوره عملی بود.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

امیر سرتیپ آراسته گفت: عبرت‌گیری، نصیحت‌پذیری و حکمت‌آموزی از معارف دوران جنگ تحمیلی، بهره‌مندی از روحیه‌ توکل به خداوند متعال و تلاش برای خدمت به نظام ولایت فقیه، بخشی از هدف‌گزاری‌های مدنظر هیئت معارف جنگ از برگزاری این دوره عملی بود. امیر سرتیپ ناصر آراسته، رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، با […]

امیر سرتیپ آراسته گفت: عبرت‌گیری، نصیحت‌پذیری و حکمت‌آموزی از معارف دوران جنگ تحمیلی، بهره‌مندی از روحیه‌ توکل به خداوند متعال و تلاش برای خدمت به نظام ولایت فقیه، بخشی از هدف‌گزاری‌های مدنظر هیئت معارف جنگ از برگزاری این دوره عملی بود.

امیر سرتیپ ناصر آراسته، رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، با حضور در آیین اختتامیه‌ بیست و ششمین دوره‌ هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی که در پادگان «دوکوهه» شهرستان اندیمشک برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از حسن برگزاری این دوره‌ میدانی و تحقق اهدافی نظیر گرامیداشت شهدای انقلاب و نظام اسلامی گفت: عبرت‌گیری، نصیحت‌پذیری و حکمت‌آموزی از معارف دوران جنگ تحمیلی، درک تفاوت‌های ماهیتی و بنیادین دفاع مقدس از دیگر نبردهای تاریخ، بهره‌مندی از روحیه‌ی توکل به خداوند متعال و تلاش برای خدمت به نظام ولایت فقیه بخشی از هدف‌گزاری‌های مدنظر هیئت معارف جنگ بود.

امیر سرتیپ آراسته افزود: حضور بیش از 30 پیشکسوت از نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، تجربه‌ بکر و بدیعی از فرهنگ‌ حماسه، ایثار و مقاومت در طی سال‌های جنگ تحمیلی را به مخاطبان این دوره ارائه داده و حضور میدانی در جغرافیای جنگ، راهبردهای اتخاذ شده توسط اساتید مدعو و مشاهده عملی رزمایش‌های هوایی، زمینی، دریایی، تانک‌محور و هوانیروز، سببب آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان این دوره با توانمندی‌های میان‌نیرویی در ارتش، شناخت مطالبات دو یا چندجانبه و امکانات موجود در نیروهای مسلح شده است.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های عملی هیئت معارف جنگ، با هدف دست‌یابی به راهبردهای کلانی نظیر تقویت همکاری، تضمین استقلال کشور و تأمین امنیت میهن اسلامی صورت گرفت و امید است با استفاده از تجربیات دوره‌ی فعلی، بتوان به ارتقای سطوح کلاس‌های فوق در سال‌های آینده کمک کرد.

پیوندهای مفید

Islamic republic of iran armyIslamic republic of iran armyIslamic republic of iran air forceIslamic republic of iran air defence
sign