banner

امیرسرتیپ حیدری در دانشگاه پدافند ارتش

تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۸

امیرسرتیپ دکتر اسدالله حیدری معاون هماهنگ کننده هیئت معارف در کلاس آموزش نظری هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در دانشگاه پدافند ارتش به نقش ارزنده امام (ره) در دوران دفاع مقدس پرداختند

رهبری کاریزماتیک، عالی ترین، بالاترین و کارآمدترین نوع مدیریت و فرماندهی است که زیر دستان فرامین و دستورات را با شیفتگی اجرا مینمایند.

ایشان ضمن اشاره به خصوصیات یک مربی و ویژگی های فرمانده موفق، به تدابیر حضرت امام(ره) در قبل از شروع جنگ و رهنمودها و اقدمات بعد از تهاجم رژیم بعث عراق در هشت سال دفاع مقدس مطالبی برای دانشجویان بیان کردند.
سرتیپ حیدری اشاره ای به فرمان اخلاقی حضرت امام خمینی(ره) به رزمندگان در جنگ مبنی بر عدم موشک باران شهرها، عدم استفاده از سلاح شیمیایی، مدارا و رأفت بر اسیران جنگی و زخمی ها و آسیب نرساندن به زنان و سالخورده ها مطالبی بیان نمودند.
معاون هماهنگ کننده هیئت معارف جنگ در پایان به دستاورد های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی هشت سال دفاع مقدس از دیدگاه حضرت امام نیز پرداختند.

 

پیوندهای مفید

Islamic republic of iran armyIslamic republic of iran armyIslamic republic of iran air forceIslamic republic of iran air defence
sign